Internal and Transnational Mobilities

Farb Project 2013-2016 "Boundless mobility. Internal migrations and social dynamics in Europe"

• Data: dal 26 maggio 2016 al 27 maggio 2016

• Luogo: Aula Magna Dipartimento di Scienze dell’Educazione ‘G. M. Bertin’ Via Filippo Re, 6 40126 Bologna

Partecipanti: Bruno Riccio (University of Bologna), P.A. Rosental (Sciences Po Paris), M. Nani (ISEM-CNR Roma), T. Fielding (University of Sussex), A. Favell (University of Leeds), C. Bonifazi (IRPSS), R. Impicciatore (University of Bologna), R. King (University of Sussex), F. Vianello (University of Padova), P. Boccagni (University of Trento), P.P. Viazzo (University of Torino, M. Tirabassi, A. Del Prà (Altreitalie), M. Colucci (CNR), A Colombo (University of Bologna), A. Ceccagno (University of Bologna), G. Casentini (University of Pavia), S. Marabello (University of Modena Reggio Emilia)

may 26th AULA MAGNA 9.30 - 18.30
May 27th AULA MAGNA 9.00 - 13.00